Bismobil execută bucătării moderne și clasice,
la comandă, adaptate perfect pentru spațiul dvs.
Cu Proiectare, Design, Livrare și Instalare în toată țara.
Sună acum: +373 79 61-96-38
[email protected]

Înapoi la toate postările.



7 ani Bismobil Kitchen/Misiune/Strategie/Cifre

De 7 ani, compania Bismobil Kitchen, în strategia sa de dezvoltare, și-a găsit și își îndeplinește misiunea - a face cât mai mulți oameni fericiți pentru plăcerea de a găti acasă și plăcerea echipei Bismobil Kitchen de lucra acasă.
„Avem planuri mari, multe de învățat și experimentat - cert este că doar cu gând bun pentru toți cei care ne susțin, cu perseverență și îngăduință vom reuși” ne spune directorul și fondatorul Bismobil Kitchen, Mihail Șaran.
Bismobil Kitchen este o companie producătoare de mobilier pentru bucătărie cu experiență de 7 ani în domeniu, fondată pe 10.10.2012.
Ultimii 3 ani, întradevăr, au fost prodigioși în contextul lansării unui plan de dezvoltare pe termen lung. Rezultatele din 2018-2019 confirmă și reperează strategia aplicată, dar și necesitatea adaptării și dezvoltării continue pentru a face față noilor tendințe, solicitări și modele de interacțiuni atât între domeniile de business cât și clienți.
Astfel, au fost implimentate strategii de optimizare a prețului, de instruire a personalului, au fost impuse stadarde pentru oferirea, nu doar a unui produs competitiv, dar și Service Experience, care oferă experiențe calitative pentru clienți.
Cifrele pentru anul 2018 și din prima jumătate a anului 2019 vorbesc de la sine și anume au fost realizate 306 bucătării individuale în 2018, și peste 350 în ianuarie - septembrie 2019, ceea ce presupune un merit și un efort consecvent din partea echipei.
Aceste rezultate sunt un succes notabil pentru producerea mobilierului individual din RM. Au fost mărite spațiile expoziționale de 3 ori, echipa s-a mărit de câteva ori. Astăzi, suntem peste 75 de membri implicați direct.
Taxele plătite pentru 2018 au constituit peste 1 185 000 lei, poziționându-ne drept o companie social responsabilă. Indexul de calitate al produselor Bismobil Kitchen a ajuns la 95-97%, reușită care a fost posibilă prin aplicarea Controlului Calității Bismobil Kitchen la toate etapele de producere, iar feedback-urile de la clienți sunt un indicator care ne recomandă și pentru calitatea serviciului.
O cifră de peste 85% din proiecte este atribuită celor care ne scriu feedback pozitiv. Totodată gradul de recomandare dar și de recunoaștere a brandului în 2019, îmbucurător și esențial influențează volumul de lucru.
Compania dezvoltă o strategie pe termen lung, astfel, procentul profitului reinvestit constituie peste 90%.
O atenție deosebită se acordă atât calității condițiilor de muncă a angajaților, dar și Client ExClient Experience. Aceasta înseamnă că pe lângă consultația profesionistă la toate etapele, modul de vizualizare/percepere a mostrelor si a realizării proiectului propriu-zis, clienții Bismobil Kitchen sunt notificați, spre exemplu, la toate etapele realizării proiectului. Ei sunt informați instant, de fiecare dată când proiectul trece la următoarea fază de proiectare, producere sau livrare/montare. Acest aspect este indispensabil în era digitală, când tehnologiile si informația sunt absolut vitale. Există diverse activități și acțiuni care se implimentează constant cum ar fi traininguri, schimburi de experiență, politici interne de dezvoltare personală, oferte folow-up până la infotainment. Toate aceste acțiuni sunt orientate pe dimensiunea Best Client Service.
Ținem să reiterăm aspirațiile companiei de a deveni un nume de reper în domeniul producerii mobiliei, și incontestabil atunci când vine vorba de mobilier de bucătărie. Astfel, am lansat o noua strategie, si anume „Mai aproape de oameni”, ceea ce presupune factorul geografic, dar și menținerea unor prețuri competitive, calitate eurpeană, serviciu profesionist și plăcut. Putem afirma cu certitudine că depunem efortul maxim pentru a oferi Best Client Service, Client Experience, Produs și Servicii Post Vânzare.
Provocările care le întâmpină compania ar fi comune pentru mediul economic din RM, cum ar fi capacitatea de cumpărare a pieții, lipsa specialiștilor. Totuși, aceste dificultăți reușim să le depășim prin politici interne, cum ar fi oferirea anumitor posibilități felexibile de plată sau lansarea manifestului „PLĂCEREA DE A LUCRA ACASĂ”, prin care încercăm să antrenăm/menținem angajații, și desigur, să le oferim condiții motivante de lucru și dezvoltare.
Reperând manifestul „PLĂCEREA DE A LUCRA ACASĂ”, Bismobil Kitchen, planifică să implimenteze noi strategii de dezvoltare, noi modele de interacțiune cu consumatorii, și desigur, să persevereze în realizarea mobilierului de calitate, la un preț accesibil și experiențele plăcute oferite clienților PENTRU PLĂCEREA DE A GĂTI ACASĂ și de a face cât mai mulți oameni fericiți!
Vă mulțumim!





Close